
Στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση για τα προϊόντα θαλάσσιας καλλιέργειας, με ειδικές εκδηλώσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έρευνα που έγινε πρόσφατα στην ελληνική αγορά δείχνει ότι η μείωση των ψαριών ανοιχτής θάλασσας σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση αναδεικνύουν το ψάρι ιχθυοκαλλιέργειας σαν ιδανική λύση. Έχει προσιτή τιμή, διαθεσιμότητα και είναι φρέσκο. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι μεγάλο μέρος του κοινού το βλέπει ακόμα με δυσπιστία λόγω έλλειψης της σωστής πληροφόρησης για τις συνθήκες που αναπτύσσεται. Η εν λόγω καμπάνια θα δώσει έμφαση σε όλα τα θέματα ενημέρωσης που ενδιαφέρουν το κοινό σε σχέση με την εκτροφή των ψαριών. Αυτό το πρόβλημα δεν φαίνεται να υπάρχει, βέβαια, σε αυτό το βαθμό σε Ευρώπη, Ρωσία και Αμερική όπου εξάγεται το 85% της ελληνικής παραγωγής σε τσιπούρα και λαυράκι…